Часті питання

1. Як замовити продукцію LuxeForm?

Для замовлення продукції LuxeForm перейдіть на сайт rost.ua та виберіть необхідний товар в каталозі. Після чого, додайте в кошик та оформіть замовлення.

Для замовлення фасадів розроблений спеціальний сервіс – «Майстер замовлення фасадів», в якому можна вказати параметри виробів та застосувати додаткові послуги обробки.

Щоб швидше перейти в потрібний розділ каталогу, натисніть на продукт, що вас цікавить: стільниці, стінові панелі, декоративні панелі Acryl, декоративні панелі Crystaline, декоративні панелі SmartLine, компакт-ламінат LuxeForm Compact.

2. Якщо замовити виріб на вологостійкій ДСП, чи можна його використовувати в приміщенні з підвищеною вологістю або постійним доступом води до виробу?

Вологостійка ДСП застосовується для виготовлення меблів та інших конструкцій, що експлуатуються за умов помірної вологості. Вологостійкість ДСП – стійкість плит до набухання. Вона визначається величиною зміни товщини після дії на неї вологи у відсотках від початкової. ДСП не повинна змінювати свою товщину більше, ніж на 12% при зануренні у воду на 2 години. Такі плити застосовуються для несучих конструкцій, що знаходяться у вологих умовах. Стійкість до дії вологи плитам надає суміш спеціальних смол. Смола для вологостійкої ДСП виготовляється на основі полімерів, що містять меламін. Останній сприяє утворенню розвиненої просторової структури полімеру, яка забезпечує більш міцні клейові зв'язки між частинками деревини, що становлять деревно-стружкову плиту, а, отже, її стійкість до набухання. Таким чином, ДСП отримує додатковий водовідштовхувальний захист від розбухання. Як правило, вологостійкі плити, крім спеціального маркування, виділяються пігментом зеленого або синього кольору, який видно на бічних зрізах. Даний пігмент лише візуально позначає вологостійкість ДСП, але всупереч поширеній думці жодним чином не впливає на саму вологостійкість. Згідно з офіційною відповіддю одного з європейських виробників ДСП – набухання звичайної шліфованої ДСП за 24 години становить – 20%, вологостійкою – 14%. Таким чином, різниця складає всього 6%.

3. Чи можна використовувати стільниці замість підвіконь?

Під час виготовлення підвіконь використовується спеціальний водостійкий бекінг. Він більш захищений від вологи, ніж той, який використовується при виробництві стільниць. Це пов'язано з тим, що підвіконня набагато більше, ніж стільниці, піддаються впливу вологи через близькість «точки роси».

4. Чи можна на зворотному боці фасаду (кухонних дверцятах) використовувати не бекінг, а пластик?

При виготовленні меблевих фасадів замість бекінгу використається білий пластик. За бажанням клієнта можна зробити однаковими передню та зворотну сторони фасаду.

5. Які терміни виробництва?

На наших складах завжди в наявності більшість стандартних виробів, які можна відвантажити протягом дня. Термін відвантаження продукції, що виробляється на замовлення: зі складу у м. Київ до 14 календарних днів, зі складу у м. Бердичів - від 7 до 10 днів з дати письмового підтвердження замовлення.

6. Як дізнатися, які декори доступні для замовлення?

Колекція декорів постійно вдосконалюється. Отримання актуальної інформації можливе на сайті rost.ua. Її також можна отримати, надіславши запит Вашому менеджеру. Також за електронним або телефонним запитом Ваш email можна підключити до розсилки новин про продукцію ТМ LuxeForm.

7. Як зберігати продукцію складі?

Вироби повинні бути розсортованими за розмірами та укладені у штабелі заввишки не вище 2,5 м. Під штабелями та між рядами пачок повинні бути укладені прокладки однакової товщини. Лицьова поверхня глянцевих виробів постформінг захищена спеціальною плівкою, яку рекомендовано знімати лише після проведення всіх робіт із монтажу виробу на об'єкті. При проведенні вантажно-розвантажувальних робіт і транспортуванні слід бути обережними і не допускати механічних пошкоджень виробів. Ми гарантуємо термін експлуатації продукції 3 роки за якісної установки виробу, правильних умов складського зберігання продукції та поводження з нею.

8. Що робити при виявленні браку?

У разі виявлення браку продукції необхідно надіслати електронного листа з детальним описом проблеми та фотографією пошкодженої продукції Вашому менеджеру. Ми зобов'язуємось дати відповідь протягом 1-2 робочих днів.

9. Як встановити стінову панель самостійно?

Ми підготували для Вас додаткову інструкцию.

10. Ми хочемо продавати вироби ТМ LuxeForm зі свого сайту, де нам взяти ваші декори для оформлення інтернет-магазину?

Фото декорів можна отримати тут.

11. Зносилися зразки у стенді (сколи, подряпини) та фірмові наклейки на них. Чи можна замінити нові?

Так, ми змінюємо всі зношені зразки у стендах наших дилерів та надаємо інформацію про актуальність декорів. А також міняємо старі каталоги зразків на нові абсолютно безкоштовно (обмін каталогу зразків можливий і у наших дилерів).

© 2005-2022 «LuxeForm»